Czyli tworzymy nasze MMO ;)
Aby łatwiej się czytało, podzielę temat na rozdziały.
POCZĄTEK
Gracz rozpoczyna grę na małej planszy. Wysiadł dopiero co z pociągu do Hogwartu i teraz musi odnaleźć Hagrida. Po zagadaniu do niego dowiaduje się, że będą płynęli łódkami do szkoły i że gdy będzie na to gotów musi wejść do łódki. Wniej będzie teleport, który przeteleportuje go do przed szkołę. Kierunek jaki teraz gracz obiera--> jadalnia, czyli ceremonia przydziału. Tam na samym końcu sali, pośrodku na stołku siedzi sobie Tiara przydziału (NPC), gracz do niej zagaduje i po rozmowie zostaje przydzielony do jednego z 4 domów.
CO TRZEBA ZROBIĆ?
Kolejne rozdziały będę dodawał na godzinach, dniach- gdy tylko bede mial czas. Do roboty!
Offline
Fajnie to się zaczyna. Mam 2 ale:
1. Łódka z teleportem nie pasuje. Lepiej jak Hagrid będzie stał koło łódeczek i on nas po skończonej rozmowie teleportnie.
2. Myślę, że dalej to za krótko trwa i gracze będą robić nowe chary ;/. Jednak dłuższy początek byłby nudny i zniechęcająco, więc niestety musi tak zostać.
Offline
Korzeń napisał:
2. Myślę, że dalej to za krótko trwa i gracze będą robić nowe chary ;/. Jednak dłuższy początek byłby nudny i zniechęcająco, więc niestety musi tak zostać.
Dodajmy pokatna. Bedzie dluzej i wiecej frajdy z kupowania pierwszych itemek :d
Offline
Co sądzicie o Hagridzie jako powiększonym dwarfie?
Tego robiłem na szybko, zrobiłbym lepszego. Zastanawiam się też nad beggarem, ale sprite'ów nie mogę znaleźć ;d
Offline
Kashok napisał:
Korzeń napisał:
2. Myślę, że dalej to za krótko trwa i gracze będą robić nowe chary ;/. Jednak dłuższy początek byłby nudny i zniechęcająco, więc niestety musi tak zostać.
Dodajmy pokatna. Bedzie dluzej i wiecej frajdy z kupowania pierwszych itemek :d
Popieram! jak dla mnie taki spacer po pokątnej nie będzie wcale taki nudny, a w końcu staramy się odzwierciedlić harrego pottera!
Offline
Hador co z kolejnymi rozdziałami?
Dziś użytkownik z Torga, Fedake wykonał skrypt, który nie pozwala graczowi zbaczać z drogi, tak jak pisałeś. Oceńcie go:
function onStepIn(cid, item, pos) if item.actionid == 9000 then if getPlayerStorageValue(cid, 99999) == -1 then doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, "Nie mozesz tam wejsc") doTeleportThing(cid, {x=pos.x,y=pos.y+1,z=pos.z}) end elseif item.actionid == 9001 then if getPlayerStorageValue(cid, 99999) == -1 then doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, "Nie mozesz tam wejsc") doTeleportThing(cid,{x=pos.x, y=pos.y-1, z=pos.z}) end elseif item.actionid == 9002 then if getPlayerStorageValue(cid, 99999) == -1 then doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, "Nie mozesz tam wejsc") doTeleportThing(cid, {x=pos.x+1,y=pos.y,z=pos.z}) end elseif item.actionid == 9003 then if getPlayerStorageValue(cid, 99999) == -1 then doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, "Nie mozesz tam wejsc") doTeleportThing(cid, {x=pos.x-1,y=pos.y,z=pos.z}) end end end
Fedake napisał:
Polega on na tym że gdy wejdziesz na kratke o danym id(9000 jesli tunel prowadzi do góry, 9001 - na dół, 9002 - w lewo 9003 - w prawo) cofa cie o jedna kratke do tyłu
Ostatnio edytowany przez Korzeń (2009-12-21 16:23:29)
Offline
To może być dobrze przy stacji hogsmeade - nie możesz się zapuszczać w las. Oraz jakby odpowiednio przerobić to np. wejście do zakazanego lasu tylko wtedy i wtedy, to już zależy.
Offline
zamiast pisac kolejne rozdzialy mysle, ze powinnismy robic po kolei, jak skonczymy- poczatek jedziemy dalej. Dlaczego? zaoszczedzi nam to dziur w projekcie i niedociagniec
Offline