Czyli tworzymy nasze MMO ;)
Spoiler:
<instant name="Silencio" words="silencio!" lvl="1" mana="0" prem="1" range="3" casterTargetOrDirection="1" blockwalls="1" exhaustion="2000" needlearn="0" event="script" value="silencio.lua"/>
Spoiler:
local exhaust = createConditionObject(CONDITION_MUTED)
setConditionParam(exhaust, CONDITION_PARAM_TICKS, 1 * 20000)
function onCastSpell(cid, var)
local obszar = 2
local xOd = getCreaturePos(cid).x - obszar
local xDo = getCreaturePos(cid).x + obszar
local yOd = getCreaturePos(cid).y - obszar
local yDo = getCreaturePos(cid).y + obszar
local i
local ii
for i = xOd, xDo do
for ii = yOd, yDo do
local nPoz = {x = i, y = ii, z = getCreaturePos(cid).z, stackpos = 253}
local gracz = getThingFromPos(nPoz)
doSendMagicEffect(nPoz,CONST_ME_LOSEENERGY)
if isPlayer(gracz.uid) then
if gracz.uid ~= cid then
doAddCondition(gracz.uid, exhaust)
end
end
end
end
return TRUE
end
oczywiście wartości tych czarów należy zmienić wg. potrzeb.
Offline